czwartek, 13 lutego 2014

Inspiracje zszywka.pl

Cześć :)

 Wiosna już się powoli zbliża, więc postanowiłam wsiąść się za siebie. Na dodatek w czerwcu mam dwa wesela i wypadałoby zrzucić kilka kg , aby wyglądać świetnie. Mam w planie schudnąć 15 kg. Pierwszym moim krokiem będzie kupienie wagi po którą jutro jadę. Od poniedziałku zaczynam dietę oraz postanowiłam ćwiczyć. Drugim krokiem będzie dobranie diety oraz ćwiczeń. Zaciekawiły mnie treningi Ewy Chodakowskiej oraz Mel B. Co trzy tygodnie będę dodawać zdjęcia mojej wagi a pod koniec kwietnia zdjęcia moich zmagań z odchudzaniem.
Oto kilka moich inspiracji :









2 komentarze:

  1. Też walczę o taki brzuch. Od początku styczna. Podniosłam sobie również poprzeczkę aby taki efekt osiągnąć do kwietnia. A dlaczego? Hmmm... Bo tak. :D
    www.ajnidju.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post :)

    http://anicix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Pozdrawiam i dziękuje :)